PAGRINDINĖS NAUJIENOS
  1. Įsibėgėja „Meistriškumo kėlimo turnyras 2018“
  2. Startavo „Meistriškumo kėlimo turnyras 2018“
  3. Arnas Kulboka aplankė Igliaukos KK“Kadis“ krepšininkus
  4. “Vasario 16 – oji su krepšinio kamuoliu“
  5. Pietvakarių Krepšinio Čempionatas įsibėgėja

APIE MUS

KK „KADIS“

Krepšinio klubas “Kadis” dalyvauja Marijampolės savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo  programoje.

Trumpai supažindiname su NVŠ atotacija: “Pirmiausia žmogus, paskui-rezultatas! Programa skirta įvairaus mokyklinio amžiaus vaikų fizinio stiprinimo bei psichinio vystymosi skatinimui. Programa skirta įvairaus amžiaus moksleivių sveikatingumo ugdymo bei tarpusavio pagarbos ir bendravimo lavinimui. Mokiniai bus ugdomi fiziškai (pasitelkiant įvairiausius sportinius inventorius), atsižvelgiant į amžiaus tarpsnius bei individualius gebėjimus, poreikius ir sveikatos būklę. Programa skatins visapusišką vaiko vystymąsi, formuos sveikos gyvensenos įgūdžius, aktyvaus gyvenimo būdo vedimą, suteiks pasitikėjimo savimi jausmą. Mokiniai pagilins esamas ir įgys naujų žinių ne tik apie krepšinį, bet ir apie kitas sporto šakas bei jų naudą žmogaus sveikatai. Judriųjų žaidimų dėka mokinsime bendradarbiauti, atsakingai, be konfliktų ir nepažeidžiant taisyklių spręsti įvairias užduotis .”

ISTORIJA

Taigi Krepšinio klubo „Kadis“ treniravimo filosofiją apibendrintumėm taip:
“Trenerio darbas-tai darbas su žmonėmis, ir todėl svarbiausia, kaip jūs suvokiate santykius tarp žmonių – santykius ne tik su savo auklėtiniais,bet ir su kolegomis treneriais, administratoriais, tėvais, teisėjais ir kitais. Ką pasirinksite: palaikyti artimus, asmeniškus santykius, kurie būtini, jei norima padėti žmogui, ar nuspręsite likti šaltas ir nutolęs, labiau akcentuojantis pergalę ir laikantis sportininkus priemone, padedančia jums siekti savos pergalės.
Man treniravimas yra padėti sportininkams ugdyti jų fizinius, psichologinius ir socialinius gebėjimus, stengiantis kuo geriau panaudoti jų potencialą. Šis pagalbos procesas priklauso nuo trenerio talento išmokyti sportininkus ugdyti šias savybes. Tai keitimasis padedant, o ne reikalaujant. Trenerio darbas yra ir turėtų būti teikti pagalbą, todėl treneriai turėtų tapti patarėjais, konsultantais,  o ne diktatoriais. Treniravimas – tai savęs, savo energijos, žinių, įgūdžių, visos savo išminties atidavimas.Trumpiau sakant, tai savos filosofijos perdavimas sportininkams.
Man „pirmiausia sportininkas, tada – pergalė“ reiškia štai ką:
Kiekvienas žaidėjas turi žaisti tuomet, kai treneris nusprendžia, jog tai geriausiai atitinka sportininko interesus, o ne tada, kai šitai atitinka pergalės interesus.
Traumuoti sportininkai negali žaisti tol, kol iki galo nebaigia reikalingos reabilitacijos programos.
Eidamas į varžybas, treneris privalo savo ego palikti namie; jo vertingumas nepriklauso nuo pergalės ar pralaimėjimo. Jis didžiuojasi, kai komanda žaidžia gerai (nors ir pralaimi), ir sielojasi, kai komanda nesistengia (irgi nepriklausomai nuo rungtynių baigties).
Treneris turi atsilaikyti prieš visuomenės spaudimą laimėti bet kokia kaina ir likti ištikimas savo filosofijai.
Trenerio uždavinys yra padėti sportininkams tobulėti, leidžiant jiems patiems spręsti, o tai juos mokytų atsakomybės.
Treneris gali įvairiai veikti sportininko gyvenimą, bet esmingiausiai – formuodamas sportininko vertybes.Treneris gali perduoti sportininkams treniravimo ir (ir gyvenimo) filosofiją, gyvendamas pagal ją.“ (Rainer Martens, 1987 Sporto psichologijos vadovas treneriui).